„Celkový design obalu, tedy láhve i etikety, je koncipován tak, aby co nejlépe vyjadřoval positioning značky Ice&Fire a přitom dobře vystihoval charakter produktu. V přípravných fázích pro nás bylo klíčové pochopení cílové skupiny a jejích, především emocionálních, potřeb spojených s konzumací alkoholu v aktivnějších příležitostech,“ poodhalil počátky nového designu Jakub Plášek, strategic planner v Cocoon Group.
Název nového produktu – Ice&Fire – je odvozen od svěží hořkosladké chuti likéru doplněné o chuť chilli. Téma ledu a ohně se pak odráží i na grafice etikety, která je tištěná ofsetem na metalizovaný papír. I při jejím návrhu měli designéři na mysli cílovou skupinu a díky kreativnímu použití bílého podtisku pod některými částmi etikety vytvořili poutavé světelné efekty.
„U etikety jsme se soustředili na sebevědomý výraz a dynamiku, která vychází z prolnutí živlů ohně a ledu,“ vysvětluje Jakub Plášek a dodává: „Výsledkem jsou výrazné kapitálky s jemnými detaily a pro Ice&Fire charakteristické modré a oranžové ornamenty, které vyplňují etiketu. Značka, která je živel, nemá zapotřebí etiketu přeplňovat – v jednoduchosti je síla.“