
Magnesia představuje novou vizuální identitu
Značka Magnesia, přírodní minerální voda s vysokým obsahem hořčíku, po 11 letech inovuje svou vizuální identitu. Do centra pozornosti se dostává symbol lva, který je se značkou spjatý od jejího počátku. Nyní přichází ve výraznějším pojetí odpovídajícím současným designovým trendům.
„Předchozí design už neodrážel dynamiku a inovativní směřování naší značky,“ objasňuje důvody změny Karolína Šimonová, brand manager značky Magnesia ve společnosti Mattoni 1873. „Nové logo v první řadě symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku. Jsme přesvědčeni, že moderní design potvrzuje prémiovost naší značky, mimo jiné díky svému minimalismu, použití metalických barev a celkovému provedení. Rovněž jsme se rozhodli pro výraznější odlišení podle stupně perlivosti,“ dodává.
Nová vizuální identita Magnesia, kterou vytvořila mezinárodní agentura FutureBrand, má za cíl posílit image značky jako ikony tím, že tvoří rafinované vizuální prvky a výrazný symbol, který vystihuje její podstatu. „Odklon od erbu evokujícího aristokratické dědictví k působivé ikoně lva nám umožnil lépe využít sílu značky. V procesu redesignu jsme dali přednost základním vlastnostem brandu, zejména síle spojené s hořčíkem. Ačkoliv byl znak se dvěma lvy významným dědictvím, cítili jsme potřebu vyvinout jej v modernější ikonu. Pro udržení spojení značky s hlavním symbolem jsme elegantně začlenili velké M do lví hřívy, čímž jsme zajistili jemné, avšak výrazné propojení,“ vysvětluje hlavní inspiraci pro tvorbu Fabrizio Severino, design director agentury FutureBrand se sídlem v Miláně.
Inovativní přístup k redesignu je podpořený komplexní marketingovou strategií, zahrnující PR, online reklamu, spolupráci s influencery a televizní vysílání, včetně využití product placementu. Specifický přístup k digitálním a tradičním médiím má za úkol maximálně oslovit a zapojit cílové publikum. „Chceme se více zaměřit na mladší cílovou skupinu, ale zároveň nezapomínáme na našeho tradičního spotřebitele. Tomu individuálně přizpůsobíme komunikaci na všech kanálech,“ upřesňuje Karolína Šimonová.
Minerální voda Magnesia se čerpá z hlubinných zdrojů v chráněné krajinné oblasti Slavkovský les. Ve výrobním závodě v Mnichově na Karlovarsku stočili za loňský rok pro český trh 139 milionů lahví Magnesie.