
Nový doplnitelný dávkovač na mýdlo od Procter & Gamble
Značka Dawn od společnosti Procter & Gamble dnes představila Dawn EZ-Squeeze, novou obrácenou láhev s patentovanou technologií bez překlápěcího uzávěru, která nabízí snadnější a dostupnější dávkování mycího prostředku.
Patentovaný design umožňuje Dawn EZ-Squeeze stát na víčku a dávkovat zespodu. Jedinečný design ventilu je jedním z nejpřísněji testovaných produktů v kategorii mycích prostředků, vývoj trval více než 5 let.
Během spotřebitelského testování společnost zjistila, že chybějící uzávěr zlepšil snadné použití pro lidi, kteří se potýkali s předchozím designem, který neumožňoval snadné dávkování jednou rukou. Nový design umožňuje spotřebitelům aplikovat zamýšlené množství mýdla přímo na nádobí s větší kontrolou.
Nový design s QR kódem
„Nový design zahrnuje laserové leptání hmatových značek a QR kódů na lahvích Herbal Essences a Pantene,“ říká Sumaira Latif, lídr v oblasti dostupnosti ve společnosti P&G.
Význam přístupného designu si začínají uvědomovat i další značky. Například prototyp víka Easy Open společnosti Olay North America, který se vyznačuje okřídleným uzávěrem, umožňuje snadnější otevírání zvláštním uchopením na zvednutém víku. Také obsahuje vysoce kontrastní štítek s textem v Braillově písmu, který byl navržen pro zdravotně postižené spotřebitele a společnost ho nepatentovala, aby jej mohli používat ostatní v oboru.
„Lahvičky na mýdlo jsou jedním z nejběžnějších předmětů v domácnosti, takže by se měly snadno používat – od první kapky po poslední,“ říká Guerin McClure, viceprezident společnosti P&G pro péči o nádobí pro Severní Ameriku.
Maximum z každé lahvičky
„Pravděpodobně jste strávili čas třesením, převracením a boucháním lahvičky s mýdlem na umyvadlo ve snaze vytěžit maximum z každé lahvičky,“ doplňuje Guerin McClure, viceprezident společnosti P&G pro péči o nádobí pro Severní Ameriku.
„Všimli jsme si mezery na trhu, pokud jde o lahvičky na mycí prostředky, a přizpůsobili jsme tak nový design. Jsme nadšeni z neuvěřitelné odezvy, kterou Dawn EZ-Squeeze získala během prvního testování, a nemůžeme se dočkat, až tento průlomový a účinný způsob mytí nádobí vyzkouší více lidí,“ přibližuje úspěch Corey Brugh, senior brand manager ve společnosti P&G.