Britský energy drink Tenzing prodělal redesign od agentury Boundless
Designová agentura Boundless Brand Design vytvořila novou podobu plechovek energetického nápoje Tenzing. Brity vytvořený energy drink si bere inspiraci u šerpů, kteří podobné nápoje v Himalájích pijí.
Nový obalový design měl v první řadě zapůsobit na spotřebitele a produkt odlišit od běžné designové šedi energetických nápojů, aby si ho potencionální zákazníci na policích supermarketů všimli. Barevné pozadí doplňuje grafika a logo s horskou krajinou.
Agentura Boundless zvětšila velikost šipky Tenzing, aby podpořila pocit svěžesti a avizovala pocit zvýšení energie, myšlenkové svižnosti a lehkosti. Energetický nápoj Tenzing se vyrábí pouze z přírodních ingrediencí, které jsou pečlivě vybírány. Každá příchuť je specifická a na obalu graficky odlišená. Jde například o příchutě maliny a yuzu, ananasu a mučičiny nebo klasický recept firmy.
„Tenzing je ikonou přírodní energie, a proto jsme design posunuli do současné grafiky osvěžení a síly. Stavíme na stávajících rozpoznatelných přednostech a posouváme značku do působivějšího a dynamičtějšího nového prostoru. Nový vylepšený vzhled pomáhá přitahovat spotřebitele, protože se odlišuje od konkurence tím, že obaly jsou informativní a důvěryhodné. Výjimečným barvám pomáhá i naše ikonická šipka a nepřehlédnutelné logo, aby si zákazník vybral právě energy drink Tenzing,“ říká Hamish Shand, zakladatel a kreativní ředitel společnosti Boundless.