Pro „six pack“ nemusíte do posilovny, nabízí ho i pekárna z Tchaj-čungu
Za dnešní dávkou inspirace ze světa balení se podíváme do vzdáleného Tchaj-wanu, ostrovního státu, který je známý především jako výrobce elektroniky. Prosadit se na Tchaj-wanském trhu je oříšek i pro ty nejlepší obchodníky, proto to chce nápaditý a originální marketing. Pekárna Wu Pao Chun v Tchaj-čungu si poradila s obalem na „pekáč buchet“ nadmíru originálně. Vložila je pod vyhrnuté tričko s odhalenými břišními svaly, tedy slangově „six packem“.
Tchaj – wan je útočištěm milovníků cenově dostupného pouličního jídla, které je na každém kroku. Abyste vynikli v tomto vysoce konkurenčním prostředí, budete potřebovat více než jen dobré jídlo – budete potřebovat skvělý marketing!
Pekárna Wu Pao Chun z Thaj-čungu nízkokalorické buchty zabalila tak, aby vypadaly jako odhalené mužské břišní svaly. Tento počin k pekárně přitáhl pozornost a její produkt se stal hitem na sociálních sítích, a to nejen na Tchaj-wanu. Příspěvky se staly přímo virálními.
Nízkosacharidové buchty se prodají v balení po 6 kusech a obsahují z Japonska importovanou mouku, která má o 40 % méně cukru. Obal tedy rezonuje i s tím, že buchty nabádají ke zdravějšímu stravování.