
BrauBeviale 2020 Special Edition spustil myBeviale.com – digitální platformu pro nápojový průmysl
Novým doplňkem Beviale Family, jejíž součástí je i veletrh BrauBeviale v Norimberku, se stala platforma myBeviale.com. Během tzv. launch days od 10. do 12. listopadu na digitální platformě myBeviale.com proběhl program původně plánovaný pro veletrh BrauBeviale 2020. V průběhu tří dnů se 3000 odborníků z více než 30 zemí seznámilo s nabídkou 330 vystavovatelů, kteří představili 770 produktů, novinek a řešení. Platforma nabídla také 140 přednášek na 90 odborných akcích, výměnu informací a rozšíření znalostí.
Od nynějška se odborníci z oboru mohou 365 dní v roce setkávat virtuálně na platformě myBeviale.com, aby se navzájem propojili, komunikovali spolu a učili se od sebe – a to vše zdarma. Další BrauBeviale se bude podle plánu konat v Norimberku v listopadu 2022.
„Jsme velmi vděční, že v tomto obtížném roce můžeme nabídnout nápojovému průmyslu alespoň virtuální platformu pro interakci a sdílení znalostí,“ říká Andrea Kalrait, výkonná ředitelka BrauBeviale, NürnbergMesse. A dodává: „Odborníci i další zúčastněné strany se aktivně zapojili do Launch Days a máme spoustu pozitivních ohlasů. Je to velmi slibný začátek pro myBeviale.com.“
Program Launch Days na šesti tematických pódiích
Center Stage, Exhibition Stage, Craft Beverages a brau@home Stage, Technology Stage, Special Interest Stage a Award Stage – bylo z čeho vybírat. Akce začala diskusí s předními zástupci nápojového průmyslu o aktuální situaci a příležitostech a výzvách do budoucna. Mezi diskutujícími byli zástupci: Private Brauereien Bayern, bavorského sdružení soukromých pivovarů; Německé asociace strojního průmyslu (VDMA); sdružení pro nealkoholické nápoje (AFG-Vereinigung); dodavatele chmele BarthHaas; a dodavatele zařízení pro plnění a balení KHS. Jednomyslný názor byl, že nic nenahradí osobní setkání, potřesení rukou nebo společné posezení u piva v baru. Ale v době pandemie digitální platformy poskytují přidanou hodnotu, kterou mohou organizátoři veletrhů svým zákazníkům nabídnout. Důležitými tématy pro nápojový průmysl jsou kromě aktuálního boje s koronavirem: udržitelnost, depozitní systémy atd. Divize potravinářských a balicích strojů VDMA je však optimistická, že se průmysl po pandemii rychle zotaví. Celosvětová poptávka po hygienicky balených potravinách a nápojích, které jsou pro spotřebitele bezpečné, bude dále růst. Stephan Barth, výkonný ředitel společnosti BarthHaas, je přesvědčen: „Efekt obnovy bude senzační.“ Dalším vrcholem programu bylo slavnostní předání cen European Beer Star.
myBeviale.com: Komunita – Řešení – Obchod
Pomocí platformy myBeviale.com dává NürnbergMesse svým zákazníkům příležitost podpořit dialog mezi odborníky z oboru – po celý rok a zdarma. Vybudovat „komunitu“ je hlavní prioritou: registrovaní uživatelé se mohou spojit s dalšími profesionály a snadno komunikovat pomocí funkce chatu nebo videa. Podniky mohou komunitě představit sebe, své odborníky, své produkty a řešení a mohou přímo oslovit potenciální zákazníky, kteří hledají nabízené produkty. Kdokoli zmeškal některé příspěvky během Launch Days, je bude moci sledovat dodatečně v sekci Action Area, kde bude pro registrované uživatele k dispozici řada přednášek, seminářů a diskusí.
Vývoj platformy společně s průmyslem
„Úspěšný start platformy myBeviale.com ukázal, že jako organizátoři veletrhů můžeme propojovat jednotlivce, sdílet znalosti a vytvářet zkušenosti nejen živě na místě, ale také online,“ komentuje Dr. Michael Melcher, výkonný ředitel pro digitální produkty a platformy společnosti NürnbergMesse. „Svět a společnost se mění. Naším cílem je poskytnout hráčům v tomto sektoru platformu, kde mohou získat odpovědi na své otázky, bez ohledu na čas nebo místo, aby si zajistili dlouhodobou životaschopnost.“
Triáda dalších ročníků veletrhu BrauBeviale:
BrauBeviale 2022: 8.-10. listopadu 2022
BrauBeviale 2023: 14.-16. listopadu 2023
BrauBeviale 2024: 12.-14. listopadu 2024
Další klíčové akce pro obalový trh najdete v naší Agendě.