
Kakaový nápoj Granko získal nový obal. Namalovaly jej české a slovenské děti spolu se svými rodiči. Soutěž o nový design vyhlásila společnost Nestlé letos v únoru. Nové Granko v limitované edici právě přichází do obchodů.
„Chtěli jsme, aby Granko dalo spotřebitelům jedinečný zážitek, aby si rodiny s Grankem užily společný čas a zábavu při malování. Ti soutěživí pak dostali možnost stát se spoluautory malované limitované edice,“ říká Eva Rybová, manažerka značky Granko. „Málokterá značka si může dovolit aktivitu v tomto rozsahu a vložit se doslova do rukou spotřebitelů.“
Společnost Nestlé vyrobila pro účely soutěže 500 000 speciálních balení kakaového nápoje. Soutěž byla unikátní v tom, že si každý mohl podle svých představ pomalovat přímo obal, ve kterém mají Granko doma ve skříňce.
Celkem dorazilo 1 502 návrhů na obal. Výherce pomáhali vybrat odborníci na slovo vzatí. V Čechách to byla Kateřina Miler, ilustrátorka Krtkových. Na Slovensku pak ilustrátorka Martina Rozinajová, která získala cenu Ministra školství SR za učebnici výtvarné výchovy. Hodnotila se originalita, kreativita, vtip a celkový dojem.
V ČR zvítězil šestiletý Toník Vavrečka. Ten s maminkou nakreslil, jak si představuje ideální výlet do lesa, kde se všichni i s Punťou sejdou na paloučku a dají si Granko. Slovenskou vítězkou byla Karin Kotianová, 11 let, s maminkou a jejich puntíkaté podmořské dobrodružství, vzpomínka na prázdniny.
Malovanou kampaň k nové limitované edici připravila kreativní agentura Triad Advertising. Soutěž byla podpořena v televizi a sociálních sítích.