Ball Corporation představila modernizovanou verzi své patentované technologie tisku Dynamark pro nápojové plechovky v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky. Technologie je k dispozici ve většině evropských výrobních závodů, v Česku firma provozuje tři provozy – v Plzni, Dýšině a Velimi.
Společnost Ball představila upravené portfolio produktů – Starter, Pro a Advanced Pro – které odrážejí poznatky získané ze spolupráce s více než 50 firmami a více než 80 značkami na více než 100 projektech. Technologie umožňuje personalizaci ve velkovýrobě v nápojovém průmyslu. Přináší mj. technologii variabilního tisku, která umožňuje na jednu paletu umístit vícero různých grafik – celkem až 12 různých obrázků.
Technologie umožňuje podle firmy kreativnější přístup k potisku plechovek „pomocí variabilních oken, kombinace negativního a pozitivního obrazu, větší barevnosti, polotónů a dalších prvků“.
Podle průzkumů, na které se Ball odvolává, se spotřebitelé v obchodě rozhodují za méně než šest sekund a 80 % jejich rozhodnutí je založeno na vizuálním dojmu ze zboží v regálu.
Text: Stanislav D. Břeň
Foto: Ball Corporation