Hollandia vsadila při redesignu obalů na čistotu a modernost. Mixování jejích jogurtů probíhá automatizovaně
Česká značka Hollandia, která je na českém trhu už přes 30 let spojena především s výrobou originálních jogurtů zrajících v kelímku, prochází vizuální proměnou svých obalů. Vlajková loď portfolia, jogurt Hollandia Originál Selský, se začíná na pultech obchodů objevovat v novém. Za návrhem stojí brandingová agentura Lineart, jež se značkou Hollandia spolupracuje dlouhodobě.
Hollandia při inovaci vsadila na lehkost a čistotu, které odráží to, co najdou spotřebitelé uvnitř kelímku, a přitom nezapomněla na původní originální odkazy, k nimž se hlásí a se kterými se mohou věrní i noví zákazníci lehce identifikovat.
„Novou podobou jsme chtěli dokázat, že byť zůstáváme věrní tradici a osvědčeným recepturám, nebojíme se být trendy a moderní. Poslední změnou prošly naše obaly před osmi lety a myslím, že dozrál čas se opět trochu posunout,“ říká ke změnám vizuálu marketingový manažer značky Hollandia Jaroslav Semerák.
Nový kabát dostane jako první nejprodávanější jogurt bílý Hollandia Originál Selský (500 g) a jeho ochucené varianty (200 g), postupem času budou následovat i další řady produktů z bohatého portfolia značky.
Tradičními kanály prodeje zůstávají běžná maloobchodní síť a online prodejny s potravinami, kde se v nové podobě objeví před začátkem léta. Předtím rebranding doprovodí OOH (out-of-home-reklama), online, inzertní a PR kampaň, která spotřebitele se změnou seznámí.
V tištěném vydání časopisu Svět balení č. 123, které vyjde počátkem června, si budou čtenáři moci mj. přečíst o tom, jakým způsobem jsou jogurty Hollandia mixovány na automatizovaném zařízení se třemi robotickými rameny Fanuc (projekt probíhá ve spolupráci se společností Hopi a v jejím skladu, odkud namixované palety odtud míří do hlavního skladu obchodního řetězce, nebo rovnou na prodejny). Projekt jsme popsali v rámci článku o paletizačních a depaletizačních procesech a technologiích.