
Fidorka změnila design a přidala jednu příchuť navíc
Do nového roku tradiční Fidorka od společnosti Opavia, patřící do mezinárodního koncernu Mondelēz, vstoupila s novým designem a novou příchutí. Každá příchuť má tři varianty designu. Nová Fidorka má fialovou barvu a je mléčná s kakaovou náplní.
Tradiční kulatá oplatka zalitá v čokoládě se v továrně v Opavě vyrábí od třicátých let minulého století. Původně se jmenovala Tartalletes, později Capri. Název Fidorka nese od padesátých let minulého století na počest pekařské rodiny Fiedorů, která v Opavě v roce 1840 založila tradici pečení sušenek a oplatek.
Zdejší závod firmy Mondelēz International vyrábí sušenky Oreo či sušenky a oplatky Opavia, Bebe Dobré ráno, Kolonáda, Milka, Cadbury či BelVita. Mondelēz International se ale hlásí i k odkazu zakladatele pekárny Kaspara Fiedora, jehož jméno dodnes nesou kulaté oplatky Fidorka, které se zde také vyrábějí. Nově s novou příchutí a v novém hávu.
Od začátku nového roku se na českém a slovenském trhu začala objevovat nová, šestá stálá příchuť oplatek značky Fidorka. Tradiční kulatá oplatka bude mít kakaovou náplň v mléčné čokoládě a rozšíří základní portfolio značky.
Po jedenácti letech se začátkem roku 2022 u značky Fidorka změnil také design loga a obalů celé její základní produktové řady.
Fidorka nebyla vždy Fidorkou
Nová Fidorka s žádanou kakaovou náplní v atraktivním růžovém obalu tak doplňuje základní produktovou řadu. Nový design dostalo jak logo, tak obal Fidorky. Změnilo se i u všech pěti stávajících příchutí: hořké s oříškovou náplní, mléčné s kokosovou náplní, mléčné s oříškovou náplní, hořké s čokoládovou náplní a bílé s čokoládovou náplní.
„Každá příchuť, včetně novinky s kakaovou náplní, bude mít nově tři verze obalu. Kromě svěžejší verze klasického obalu půjde o obal s rošťáckým smajlíkem pro lepší náladu a medailový obal, kterým můžou zákazníci odměnit sebe nebo někoho dalšího,“ říká Alena Kratochvílová, brand manažerka značky Fidorka.