Slavné osobnosti graficky zpracované jako nanuk
Za dnešní dávkou Inspirace ze světa balení se vydáme do Arménie, horské země na Kavkaze, která je známá díky výrobě koňaku. Grafické studio Backbone Branding z Jerevanu se zhostilo výzvy, jak zpracovat obalové řešení nové série nanuků se vší parádou. Obaly nanuků na pultech velkoobchodů upadají podle grafického studia do šedi a málokdy se mezi nimi najde grafický originál. Proto v Backbone Branding zkombinovali nanuky s obličeji známých osobností.
„Naším cílem bylo vzdělávat celou společnost, zejména mladší generaci milovníků zmrzliny, děti, aby se seznámily s lidmi, kteří žili před nimi a přinesli důležité změny v kultuře, vědě, filmu, podnikání a dalších oblastech,“ uvádí studio Backbone Branding.
Mezi 9 osobnostmi jsou například Albert Einstein, Charlie Chaplin, Audrey Hepburn, Frida Kahlo, Steve Jobs, Andy Warhol nebo Salvador Dalí. Nechybí ani americký spisovatel s arménskými kořeny a autor Tracyho tygra William Saroyan.
Obličej jako nanuk
Nanuky nemají na obalu jasné rysy obličeje, jsou pouze schematicky načrtnuté a doplněné o pro jednotlivé osobnosti jedinečné poznávací znaky jako tvar fousů, účes nebo brýle. Pomáhá i dotvoření dřívka na držení nanuku s dalším prvkem pomáhajícím poznat konkrétní osobnost. Autoři ale raději na obal uvedli i samotné jméno, aby si byl zákazník zcela jistý.
Samotný nanuk pak má jednotnou podobu bez prvků definujících jednotlivé osobnosti, ty reprezentuje samotný obal s jednotícím heslem „I love! Eskim“.