Svítící etiketa dodává vánočním likérům Marks & Spencer kouzlo
Britský výrobce obalů Wilkins Group vyvinul novou svítící etiketu pro lahve ginu Marks & Spencer. Oblíbený vánoční gin je k dispozici ve dvou příchutích: klementinka a zbrusu nová rebarbora. V osvětlené láhvi vytváří třpytivý efekt jedlé 23 karátové zlaté lístky. Společnost Wilkins zdokonalovala design etikety šest měsíců.
Justin Wilkins, ředitel prodeje a marketingu rodinné firmy Wilkins Group, uvedl: „S původním konceptem jsme přišli asi před pěti lety. Pohrávali jsme si s myšlenkou vytvořit etiketu, která by osvětlovala lahve Prosecca barevnými světly, ale nikdy k tomu nedošlo. Když jsme tedy dostali šanci vyvinout koncept s M&S, byli jsme opravdu nadšeni.“
Když zákazník stiskne tlačítko na dně lahve, čtyři integrované LED diody prozáří lahev a plovoucí zlaté lístky, které víří v likéru. Každá etiketa je navržena tak, aby vydržela přibližně 700 stisknutí po dobu 45 sekund. To znamená, že láhev slavnostního likéru bude sloužit spotřebitelům jako dekorace celé vánoční svátky.
„Pokud jde o vývoj produktu, získání komponent a montáž, je na těchto etiketách spousta práce a složitosti. To znamená, že práce na letní sezónu již probíhají, takže doufáme, že přijde fáze, kdy budou tyto krásné lahve vyhledávané jako sběratelské předměty,“ dodal Wilkins.