![Obalová inovace z Kosova aneb Když se láhev stane sportovním náčiním](https://www.svetbaleni.cz/wp-content/uploads/2020/05/kosovo_inspirace_bibita-620x323.png)
Láhev ve tvaru činky pro izotonické sportovní nápoje skupiny Bibita splňuje všechny požadavky na ideální design obalu. Nejen, že přitahuje pozornost a jasně odkazuje na obsah, ale má také velmi praktické použití.
Balení produktu může být kreativní i praktické. Dobrým příkladem jsou sportovní nápoje značky Dum Dum v plastové lahvi ve tvaru činky (710 ml). Skupina Bibita z Peja v západním Kosovu prodává jak izotonické nápoje s vitamíny, obohacené hořčíkem, nebo vápníkem bez obsahu oxidu uhličitého, ale také mineralizovanou „fitness vodu“ plnou vitamínů v lahvi ve tvaru činky.
Je to láhev, nebo činka?
Neobvyklý design lahví zaručuje pozornost jakéhokoli spotřebitele a nápaditě poukazuje na svou hlavní cílovou skupinu – sportovce. Netradiční tvar obalu tak není jen vizuálním zvýrazněním, ale může mít i velmi praktické použití: Tak dobře padne do vaší ruky, že ji můžete použít na tréninku místo lehkých jednoručních činek, nebo třeba při joggingu.