
Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila s firmou Leros, a vytvořila tak další pilíř svého podnikání. Ten hodlá skupina intenzivně rozvíjet, a proto v něm posiluje pracovní týmy. Do čela marketingu společnosti Leros tak nastoupil od listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho pozici v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka (na snímku).
Karel Hrbek se na komunikaci značek skupiny Kofola podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Karel se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofola Original. Poslední roky byl odpovědný za marketing všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Historie Pavola Chalupky v Kofole je ještě pestřejší. Jako brand manažer se nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena značka Kofola Original na Slovensku. Po téměř čtyřech letech využil příležitost a jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních pět let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně klíčové značky Rajec.