
Společnost Mondelez Europe oznámila, že se její klíčová značka čokolády Milka připojí ke Cocoa Life, programu pro udržitelné pěstování kakaa. Tento krok je součástí příslibu společnosti používat ve svých produktech pouze kakao získané udržitelným způsobem.
Tabulkové čokolády Milka budou mít v celé Evropě nový obal s logem programu Cocoa Life od srpna 2018. Do konce roku 2019 společnost očekává, že do programu vstoupí celé evropské portfolio čokoládových produktů této značky. Milka se tak připojí k dalším značkám Mondelēz International, které obsahují kakao z programu Cocoa Life. Jde o Cadbury Dairy Milk ve Velké Británii a Irsku, Côte d’Or v Belgii a Francii, Freia a Marabou v severoevropských zemích a sušenky Oreo v celé Evropě.
„Milka je naše největší značka čokolády v Evropě, její připojení k programu Cocoa Life je pro nás klíčový krok,“ uvedl Hubert Weber, výkonný viceprezident a prezident společnosti Mondelez Europe. „Program je velmi úspěšný, a my tímto dále směřujeme k našemu cíli do roku 2022 zasáhnout komunitu čítající 200 tisíc zemědělců a jejich rodin a zlepšit životní podmínky jednoho milionu lidí.“
Posláním programu Cocoa Life je vytvořit silný dodavatelský řetězec kakaa, podporovat komunity pěstitelů této komodity, podílet se na řešení odlesňování a budování odolnosti vůči změně klimatu v šesti zemích, kde se kakao pěstuje: v Ghaně, Pobřeží slonoviny, Indonésii, Dominikánské republice, Indii a Brazílii.